Teoretycznie zdobywanie informacji na interesujący nas temat jest dziś dziecinnie proste. W Internecie znajdziemy dosłownie wszystko – jednak to właśnie słowo jest tutaj kluczem. Nie każda informacja rzucona w sieci jest prawdziwa, nie każda strona warta uwagi mimo popularności. Warto więc kierować się rozsądkiem i ważne informacje pobierać jedynie ze sprawdzonych, rzetelnych źródeł.

Skąd czerpać wiedzę o marketingu?

Najlepszymi miejscami do pozyskania prawidłowych informacji odnośnie do marketingu są strony z artykułami o narzędziach SEO oraz blogi specjalistów, którzy swoją wiedzę potwierdzili studiami, certyfikatami, lub też specjalnymi szkoleniami. Jeśli będziemy czerpać wiedzę z takich miejsc, szybko zorientujemy się, jak bardzo wartościowe źródła znaleźliśmy. Szkoda byłoby tracić czas na wiedzę zupełnie bezużyteczną. Można też skorzystać z wiedzy Youtuberów na ten temat czy brać udział w webinariach i szkoleniach online i na żywo.

Gdzie szukać opisów roślin?

Najrozsądniejsze podejście to znalezienie witryn należącej do szkółki uprawnej. Dzięki skorzystaniu z wiedzy szkółkarzy dowiemy się wielu rzetelnych informacji na temat roślin, które nas interesują. To właśnie w takich miejscach okryjemy ich właściwości, cechy charakterystyczne, czy opis pokroju. Skorzystajmy więc z wiedzy osób, które wiedzą, co piszą, zajmując się tym zwykle przez większość swojego życia.

Jak zdobyć rzetelne informacje?

A informacje specjalistyczne?

Jeśli szukamy odpowiedzi na pytanie, jak coś zbudować, czy też jak naprawić samochód lub rower, warto udać się na forum tematyczne. Jest to posunięcie nieco ryzykowne, bo nigdy nie wiemy, jaką faktycznie wiedzą dysponują wypowiadające się osoby. Po głębszych poszukiwaniach możemy się jednak nieco zorientować w sytuacji. Warto zwrócić uwagę na ilość odpowiedzi udzielanych przez konkretną osobą i na komentarze, które zostawiają pod jej poradami inni użytkownicy forum. Po tym właśnie w takim miejscu zorientujemy się, czy warto przyswajać sobie zamieszczoną w tym miejscu wiedzę specjalistyczną.